RE:PUBLIKUM 2016 (publikace)

RE:PUBLIKUM 2016. Příležitosti a rizika práce s publikem v kultuře

Kancelář Kreativní Evropa po třech letech vydává další publikaci věnovanou práci s publikem. Věříme, že přispějeme k tomu, aby se publikum dostalo ještě více do středu zájmu vašich kulturních organizací, a že s tímto vědomím budete plánovat své aktivity.

Tato kniha je věnována problematice práce s publikem. Její součástí je překlad příručky britské agentury The Audience Agency Jak plánovat práci s publikem. Jedná se o kombinaci teoretického přístupu a praktických zkušeností při plánování jednotlivých fází práce s publikem. Publikace obsahuje rozhovor se Stevenem Hadleym, pedagogem Queen’s University Belfast, Velká Británie, o demokratizaci kultury a kulturních potřebách veřejnosti. V knížce jsou představeny výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na zmapování současného stavu práce s publikem českých kulturních organizací. Další část je věnována třinácti příkladovým projektům z České republiky i zahraničí prezentovaných na konferenci RE:PUBLIKUM.

Klíčová slova: kultura, práce s publikem, kulturní plánování, demokratizace kultury, společenská odpovědnost

Příklady uvedené v této publikaci byly prezentovány na konferenci RE:PUBLIKUM 2016, která se uskutečnila 3. a 4. listopadu 2016 v Divadle Archa. Práce s publikem je jednou z priorit programu Evropské unie Kreativní Evropa zaměřeného na podporu kulturních a kreativních odvětví.
 
Editorky: Barbora Kocianová a Magdalena Müllerová
Připravily: Pavlína Kalandrová, Barbora Kocianová, Magdalena Müllerová, Eva Žáková

Vydal Institut umění – Divadelní ústav jako 711. publikaci.
ISBN 978-80-7008-376-5 (brožováno)
ISBN 978-80-7008-377-2 (on-line; pdf)

Publikace je ke stažení zde.

Tištěnou publikaci bez rádi zašleme na vaši adersu.

Kontakt: Kancelář Kreativní Evropa, T 224 809 118, E kultura@kreativnievropa.cz, www.programculture.cz

Články

Zobrazené záznamy: od 1 do 10 (celkem 57)
Stránka: 1 2 3 4 5 6 »

Dotazník Evropského roku kulturního dědictví 2018 o nejlepší praxi práce s publikem v kulturním dědictví

Výzkum provádí Economía Creativa a proší o vyplnění dotazníku. Jeho výstupem bude volně dostupná zpráva o nejlepší praxi v této oblasti na celoevropské úrovni. Dotazník zabere zhruba 15 minut a je třeba ho vyplnit do 31.10.2017.

7.10.2017 16:24 Více

Střed zájmu: PUBLIKUM (25. 9., Studio Hrdinů, Praha)

Střed zájmu: Publikum proběhne v pondělí 25. září od 18:00 ve Studiu Hrdinů v pražském Veletržním paláci. Kancelář Kreativní Evropa zde koncem září už potřetí představí dvanáctku inspirativních příkladů práce s publikem. Prostor dostanou projekty vybrané na základě otevřené výzvy.

4.9.2017 17:14 Více

Střed zájmu: PUBLIKUM - VÝZVA K ÚČASTI

Kancelář Kreativní Evropa vyhlašuje výzvu na představení zajímavých a úspěšných projektů práce s publikem v kultuře. Uzávěrka na předkládání přihlášek je 6. září 2017.

23.8.2017 12:42 Více

Zpráva o pracovním plánu pro kulturu 2015-2018 Promoting access to culture via digital means je online

Plným názvem se studie EU jmenuje Promoting access to culture via digital means - Policies and strategies for audience development : work plan for culture 2015-2018 a vyšla v červnu 2017.

4.8.2017 12:19 Více

Evropský projekt "eeemerging" pro podporu rané hudby přijímá přihlášky mladých souborů

eeemerging podporuje mladé soubory rané hudby (středověk až romantismus) skrze 3-leté selektivní schéma, jejichž volitelné části jsou níže popsané. Soubory by měly být mladší 3 let, tvořené 2 - 14 dospělými hudebníky, zhruba kolem 32 let a méně. Uzávěrka 5. 6. 2017.

11.5.2017 13:59 Více

Evropský projekt "eeemerging" pro podporu rané hudby přijímá přihlášky mladých souborů

eeemerging podporuje mladé soubory rané hudby (středověk až romantismus) skrze 3-leté selektivní schéma, jejichž volitelné části jsou níže popsané. Soubory by měly být mladší 3 let, tvořené 2 - 14 dospělými hudebníky, zhruba kolem 32 let a méně. Uzávěrka 5. 6. 2017.

11.5.2017 13:59 Více

K dispozici je shrnutí Studie o práci s publikem - jak publikum učinit středem zájmu kulturních organizací

Shrnutí je v angličtině a studie v originále zní Study on audience development – How to place audiences at the centre of cultural organisations. Nabízí inovativní přístupy v oblasti práce s publikem, jež budou základem výběrových kritérií dalších výzev Kreativní Evropy.

5.5.2017 23:12 Více

Nestihli jste konferenci RE:PUBLIKUM?

Kancelář Kreativní Evropa uspořádala mezinárodní konferenci RE:PUBLIKUM 2016. Pokud jste nedorazili a nestihli jste sledovat stream v aktuálním čase, můžete se podívat na video z konference nebo si stáhnout publikaci, která ke konferenci byla vydána.

14.11.2016 15:22 Více

Vyšla publikace RE:PUBLIKUM 2016

Kancelář Kreativní Evropa vydala u příležitosti mezinárodní konferenciepublikaci RE:PUBLIKUM 2016. Příležitosti a rizika práce s publikem v kultuře. Její součástí je překlad příručky britské agentury The Audience Agency Jak plánovat práci s publikem.

14.11.2016 15:13 Více

Zveřejňujeme kompletní program konference RE:PUBLIKUM 2016

Mezinárodní konference RE:PUBLIKUM 2016 se blíží. Nezapomeňte se zaregistrovat k účasti na první část, ale také na workshop či exkurzi. Budeme se věnovat tématu práce s publikem ve třech tematických blocích.

19.10.2016 17:10 Více
Zobrazené záznamy: od 1 do 10 (celkem 57)
Stránka: 1 2 3 4 5 6 »

Portály

The Culture Programme

IDU na Facebooku:

Kontakty

Kancelář Kreativní Evropa - KULTURA
Celetná 17, 110 00  Praha 1

T 224 809 118, 119, 134
E kultura@kreativnievropa.cz


Kreativní Evropa - MEDIA

Sekce pro kulturní dědictví

Kontakty v EU

 

 

↑ nahoru