RE:PUBLIKUM 2016

for English click here

Termín: 3. a 4. listopadu 2016

Místo: Divadlo Archa, Praha

Práce s publikem by měla být prioritou kulturních organizací. Zdaleka se nejedná pouze o marketing; práce s publikem ovlivňuje plánování nových aktivit, zasahuje do provozu, tvorby programu, vzdělávání. Kromě zvyšování zájmu ze strany publika či příjmů ze vstupného může jít také o strategický nástroj veřejné správy či může hrát důležitou roli prostředníka v roztříštěné společnosti.

O inspirativních příkladech z praxe, agenturách věnujících se analýze dat, roli zřizovatelů, o angažovaných kulturních organizacích či úskalích práce s publikem hovořili renomovaní zahraniční i tuzemští odborníci (3. 11.); druhý den proběhly specializované workshopy a exkurze v inspirativních kulturních organizacích (4. 11.).

Mezi hlavními hosty konference jsme mimo přivítali Petru Hůlovou (spisovatelku, ČR), Stevena Hadleyho (Queen’s University Belfast, Severní Irsko), Kathleen McInnis (See-Through Films, USA) a Anne Torreggiani (The Audience Agency, Velká Británie) nebo Ada Geerdinka (Westfries Museum, Hoorn, Nizozemsko).

  • Konference se konala pod záštitou ministra kultury Mgr. Daniela Hermana.

Ke stažení:

Video z konference:

         

Video 1

  • Přivítání:
    Karel Barták, Evropská komise
    Anna Matoušková, Ministerstvo kultury
  • Úvodní slovo Petry Hůlové "Vyhlazení" 
  • BLOK 1: Práce s publikem – příležitosti a rizika
    Steven Hadley, Queen's University Belfast, UK: Přístupné, nebo dostupné? Několik myšlenek k práci s publikem a demokratickému přístupu ke kultuře
    Roman Giebisch, Národní knihovna: Knihovny bez knih
    Ondřej Chrobák, Moravská galerie v Brně: „Návštěvnický obrat“ v praxi
    Anna Lísalová, Aerofilms: Scope100 – publikum jako filmový akvizitor
    Kathleen McInnis, See-Through Films, USA: Chytré zacílení filmů na budoucího diváka

Video 2

  • BLOK 2: K čemu nám jsou data
    Anne Torreggiani, The Audience Agency, UK: Data o publiku pro přípravu strategií i pro praxi
    Marek Hovorka, Mezinárodní filmový festival dokumentárních filmů Jihlava / MFDF Ji.hlava
    Jiří Suchánek, Evropské hlavní město kultury Plzeň 2015 / Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015
    Joanna Swajcowska, Magistrát Varšava, Polsko / Kulturní politika města Varšavy
    Pepe Zapata, TecneCultura, Španělsko / Tanec s daty

Video 3

  • BLOK 3: Společenská odpovědnost umělců a kulturních organizací
    Ad Geerdink, Westfries Museum, Hoorn, NL / Pojďme se zapojit. Výzva k angažovanosti kulturních institucí
    Lenka Kukurová, nezávislá kurátorka / Výstava Strach z neznámeho
    Marcela Steinbachová, Kruh / Architektura společně
    David Jařab, Studio Hrdinů / Angažované divadlo
    Ondřej Hrab, Divadlo Archa / Divadlo musí mít důvod
  • Shrnutí od Kathleen McInnis

Konference byla simultánně tlumočená do a z anglického jazyka.

Registrace

  • Pro účast na hlavní části konference se laskavě zaregistrujte zde.
  • Vzhledem k omezené kapacitě jednotlivých workshopů a exkurzí je nutné se na ně závazně registrovat na email media@kreativnievropa.cz. Registrace je platná po jejím potvrzení ze strany organizátorů. 

Konferenční poplatek

  • Celá konference 1. a 2. den (3. a 4. 11.) - 700 Kč (studenti 450 Kč)
  • Pouze 1. den (3. 11.) - 300 Kč (studenti 150 Kč)
  • Poplatek můžete uhradit na místě v pokladně Divadla Archa, nebo předem prostřednictvím portálu GoOut na https://goout.cz/cs/listky/re-publikum/ino/.

Více k tématu najdete na www.programculture.cz/cs/prace-s-publikem

Kontakt: Magdalena Müllerová, Kancelář Kreativní Evropa, T 224 809 118, E magdalena.mullerova@kreativnievropa.cz

Fotografie

Galerie

REPUBLIKUM 2016

Celá galerie

Datum publikování: 14.11.2016

Portály

The Culture Programme

IDU na Facebooku:

Kontakty

Kancelář Kreativní Evropa - KULTURA
Celetná 17, 110 00  Praha 1

T 224 809 118, 119, 134
E kultura@kreativnievropa.cz


Kreativní Evropa - MEDIA

Sekce pro kulturní dědictví

Kontakty v EU

 

 

↑ nahoru