Práce s publikem

Kultura hraje v rozvoji společnosti významnou roli spočívající ve schopnosti vzdělávat, odstraňovat bariéry, angažovat komunity a proměňovat místa, ve kterých žijeme. Pro tradiční kulturní organizace i nezávislé projekty je důležité se zajímat o své diváky, návštěvníky či posluchače, poznávat jejich potřeby a požadavky, vycházet jim vstříc sklad bou svých programů i jejich prezentací a v neposlední řadě nezapomínat ani na nejmladší generaci, ve které si pěstujeme budoucí publikum.

Práce s publikem je jednou z priorit programu Evropské unie Kreativní Evropa zaměřeného na kulturní a kreativní odvětví. Kancelář Kreativní Evropa - Kultura tématu systematicky věnuje.

Články

Zobrazené záznamy: od 1 do 10 (celkem 53)
Stránka: 1 2 3 4 5 6 »

Evropský projekt "eeemerging" pro podporu rané hudby přijímá přihlášky mladých souborů

eeemerging podporuje mladé soubory rané hudby (středověk až romantismus) skrze 3-leté selektivní schéma, jejichž volitelné části jsou níže popsané. Soubory by měly být mladší 3 let, tvořené 2 - 14 dospělými hudebníky, zhruba kolem 32 let a méně. Uzávěrka 5. 6. 2017.

11.5.2017 13:59 Více

Evropský projekt "eeemerging" pro podporu rané hudby přijímá přihlášky mladých souborů

eeemerging podporuje mladé soubory rané hudby (středověk až romantismus) skrze 3-leté selektivní schéma, jejichž volitelné části jsou níže popsané. Soubory by měly být mladší 3 let, tvořené 2 - 14 dospělými hudebníky, zhruba kolem 32 let a méně. Uzávěrka 5. 6. 2017.

11.5.2017 13:59 Více

K dispozici je shrnutí Studie o práci s publikem - jak publikum učinit středem zájmu kulturních organizací

Shrnutí je v angličtině a studie v originále zní Study on audience development – How to place audiences at the centre of cultural organisations. Nabízí inovativní přístupy v oblasti práce s publikem, jež budou základem výběrových kritérií dalších výzev Kreativní Evropy.

5.5.2017 23:12 Více

Nestihli jste konferenci RE:PUBLIKUM?

Kancelář Kreativní Evropa uspořádala mezinárodní konferenci RE:PUBLIKUM 2016. Pokud jste nedorazili a nestihli jste sledovat stream v aktuálním čase, můžete se podívat na video z konference nebo si stáhnout publikaci, která ke konferenci byla vydána.

14.11.2016 15:22 Více

Vyšla publikace RE:PUBLIKUM 2016

Kancelář Kreativní Evropa vydala u příležitosti mezinárodní konferenciepublikaci RE:PUBLIKUM 2016. Příležitosti a rizika práce s publikem v kultuře. Její součástí je překlad příručky britské agentury The Audience Agency Jak plánovat práci s publikem.

14.11.2016 15:13 Více

Zveřejňujeme kompletní program konference RE:PUBLIKUM 2016

Mezinárodní konference RE:PUBLIKUM 2016 se blíží. Nezapomeňte se zaregistrovat k účasti na první část, ale také na workshop či exkurzi. Budeme se věnovat tématu práce s publikem ve třech tematických blocích.

19.10.2016 17:10 Více

Audience Development Conference při Lunchmeat festivalu 2016

Lunchmeat festival pořádá v rámci svého hlavního večera konferenci, věnovanou práci s publikem a tématu COPY (+/-) MULTIPLY. Bude se konat 14. října v rámci hlavního dne Lunchmeat festivalu, a to v prostoru Forbidden Spot v přízemí budovy Orco na Bubenské 1, od 16 do 19 hodin.

11.10.2016 10:54 Více

Pomozte nám zjistit současný stav práce s publikem v ČR

Rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku (11 otázek), který se týká současného stavu práce s publikem v kulturních organizacích. Výsledky poslouží jako reflexe práce s publikem v českém prostředí, zároveň budou součástí publikace vydané k mezinárodní konferenci RE:PUBLIKUM 2016.

8.9.2016 15:38 Více

Zaregistrujte se na konferenci RE:PUBLIKUM 2016

Zaregistrujte se k účasti na konferenci RE:PUBLIKUM 2016, která se bude věnovat demokratizaci kultury a úskalí práce s publikem, analýze dat a jejich potřebnosti, či společenské odpověnosti umělců a kulturních organizací. Pozvání přijali renomovaní zahraniční i tuzemští odborníci (3. 11.), druhý den pro vás připravujeme specializované workshopy a exkurze do inspirativních kulturních organizací (4. 11.).

11.8.2016 16:57 Více

Závěry z konference Impulz 2016 k práci s publikem v SR

Jav, ktorý evidujeme v spoločnosti, možno nazvať eróziou empatie. Myslíme si, že umenie má možnosti, ktoré dokážu tento jav eliminovať. Čoraz zreteľnejšie vystupuje do popredia potreba systémového vzdelávania publika.

22.6.2016 9:45 Více
Zobrazené záznamy: od 1 do 10 (celkem 53)
Stránka: 1 2 3 4 5 6 »

Portály

The Culture Programme

IDU na Facebooku:

Kontakty

Kancelář Kreativní Evropa - KULTURA
Celetná 17, 110 00  Praha 1

T 224 809 118, 119, 134
E kultura@kreativnievropa.cz


Kreativní Evropa - MEDIA

Sekce pro kulturní dědictví

Kontakty v EU

 

 

↑ nahoru