Práce s publikem

Kultura hraje v rozvoji společnosti významnou roli spočívající ve schopnosti vzdělávat, odstraňovat bariéry, angažovat komunity a proměňovat místa, ve kterých žijeme. Pro tradiční kulturní organizace i nezávislé projekty je důležité se zajímat o své diváky, návštěvníky či posluchače, poznávat jejich potřeby a požadavky, vycházet jim vstříc sklad bou svých programů i jejich prezentací a v neposlední řadě nezapomínat ani na nejmladší generaci, ve které si pěstujeme budoucí publikum.

Práce s publikem je jednou z priorit programu Evropské unie Kreativní Evropa zaměřeného na kulturní a kreativní odvětví. Kancelář Kreativní Evropa - Kultura tématu systematicky věnuje.

Články

Zobrazené záznamy: od 1 do 10 (celkem 46)
Stránka: 1 2 3 4 5 »

Pomozte nám zjistit současný stav práce s publikem v ČR

Rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku (11 otázek), který se týká současného stavu práce s publikem v kulturních organizacích. Výsledky poslouží jako reflexe práce s publikem v českém prostředí, zároveň budou součástí publikace vydané k mezinárodní konferenci RE:PUBLIKUM 2016.

8.9.2016 15:38 Více

Zaregistrujte se na konferenci RE:PUBLIKUM 2016

Zaregistrujte se k účasti na konferenci RE:PUBLIKUM 2016, která se bude věnovat demokratizaci kultury a úskalí práce s publikem, analýze dat a jejich potřebnosti, či společenské odpověnosti umělců a kulturních organizací. Pozvání přijali renomovaní zahraniční i tuzemští odborníci (3. 11.), druhý den pro vás připravujeme specializované workshopy a exkurze do inspirativních kulturních organizací (4. 11.).

11.8.2016 16:57 Více

Závěry z konference Impulz 2016 k práci s publikem v SR

Jav, ktorý evidujeme v spoločnosti, možno nazvať eróziou empatie. Myslíme si, že umenie má možnosti, ktoré dokážu tento jav eliminovať. Čoraz zreteľnejšie vystupuje do popredia potreba systémového vzdelávania publika.

22.6.2016 9:45 Více

RE:PUBLIKUM 2016 - konference o práci s publikem (3.-4.11., Praha)

Práce s publikem by měla být prioritou kulturních organizací. Zdaleka se nejedná pouze o marketing; práce s publikem ovlivňuje plánování nových aktivit, zasahuje do provozu, tvorby programu, vzdělávání. Kromě zvyšování zájmu ze strany publika či příjmů ze vstupného, může jít také o strategický nástroj veřejné správy, či může hrát důležitou roli prostředníka v roztříštěné společnosti.

25.5.2016 11:15 Více

Střed zájmu: Společenská odpovědnost divadel

Divadlo má kromě svých uměleckých hodnot i významný sociální přesah. Do jaké míry divadelní scéna v České republice přispívá k formování společenských hodnot či rozvoji společnosti? Jaké nástroje a formy používají umělci pro práci s aktuálními společenskými tématy? Jaký mají participativní projekty či dokumentární divadlo dopad na širokou veřejnost?

28.4.2016 14:48 Více

Engage Audiences: Audience Development - výzva partnerům

Projekt chce oslovit kulturní organizace, které se více přiblížily přístupu zaměřenému na publikum a jejichž činnost stojí za to šířit a sdílet na evropské úrovni. Identifikace dobré praxe by pak měla sloužit jako základ pro další, budoucí výzvy týkající se práce s a rozvoje publika. Uzávěrka je 30. dubna 2016.

28.4.2016 11:06 Více

Online platforma Crowdfunding4culture.eu o sobě dává vědět a vyzývá k zapojení

Projekt představí web s ambicemi stát se jedinečným informativním hubem pro kohokoli se zájmem o crowdfunding, o různé modely a platformy, (po)učení se z (ne)úspěšných iniciativ a další tipy a triky k tématu. Pomoci by měl všem subjektům kulturního sektoru.

21.4.2016 16:50 Více

Engage Audiences a studie o práci s publikem - výzva

Jak říká samotný název, cílem "Study on audience development – How to place audiences at the centre of cultural organisations" je profilování publik ve středu kulturních organizací a nastínění úspěšných metod a postupů v oblasti rozvoje publika i jejich šíření mezi evropské organizace. Výzva je určena menším a středním kulturním organizacím, jejichž fungování by výše zmíněnou problematiku náležitě ilustrovalo. Uzávěrka je 15. dubna 2016.

16.3.2016 8:35 Více

ADESTE uzavírá projekt mezinárodní konferencí na téma práce s publikem (Bilbao)

Projekt ADESTE (Audience DEveloper: Skills and Training in Europe) podpořený Programem EU Celoživotního učení pořádá závěrečnou konferenci na téma práce s publikem (audience development). Konference se koná již 10. a 11. března 2016 ve španělském Bilbau.

23.2.2016 14:21 Více

Intercult byl vybrán k provedení studie o praxi práce s publikem v EU

Vznikne tedy studie o praktických aspektech práce s publikem napříč EU, což poslouží jako základna pro proměnu kulturní politiky a inkluze. Cílem je rovněž poskytnout kulturním lídrům nástroje k tomu, aby se více orientovali na publikum.

2.2.2016 15:57 Více
Zobrazené záznamy: od 1 do 10 (celkem 46)
Stránka: 1 2 3 4 5 »

Portály

The Culture Programme

Dobrovolníci pro kulturu

IDU na Facebooku:

Kontakty

Kancelář Kreativní Evropa - KULTURA
Celetná 17, 110 00  Praha 1

T 224 809 118, 119, 134
E kultura@kreativnievropa.cz


Kreativní Evropa - MEDIA

Sekce pro kulturní dědictví

Kontakty v EU

 

 

↑ nahoru